Meer resultaten voor interactieve reclame

 
interactieve reclame
Interactieve reclame bij SBS via HbbTV Emerce.
Bekijk alle channels. Home / Campagnes / Interactieve reclame bij SBS via HbbTV. Nieuws 1 juni 2017 1354.: Interactieve reclame bij SBS via HbbTV. Redactie Emerce Nieuws 1 juni 2017 1354.: Vanavond start de campagne van zoutjesmerk Chio Heartbreakers met ondersteuning van HbbTV bij de SBS-zenders.
Slimme en fantastische interactieve billboardreclame Flabber.
Schrijf je in voor de onze nieuwsbrief en we sturen je 1x per week onze allerbeste artikelen. Stuur me ook elke lunch mijn dagelijkse portie. Kies een tag. Slimme en fantastische interactieve billboardreclame. 1 Mar 2013 1500.: Deel op Facebook.
Honda lanceert briljante reclamecampagne op YouTube.
Het is de eerste échte interactieve reclamecampagne op YouTube die je mond doet openvallen. De campagne die Honda in elkaar stak is een perfect voorbeeld van hoe interactieve reclame moet zijn. Vanaf je de letter R indrukt op je toetsenbord krijg je een ander verhaal te zien.
SBS lanceert nieuwe vorm van interactieve tv-reclame met Chio, 24i, Isobar en Carat.
Bij 400.000 Nederlanders die in staat zijn om het HbbTV-signaal te ontvangen, verschijnen layers in beeld tijdens Zullen we een spelletje doen? Op die manier worden online activaties aangeboden binnen het lineaire kanaal. De interactieve boodschap van Chio wordt vertoond bij de chipsmomenten in het SBS6-programma, vanavond vanaf 20.30 uur bij de familiezender te zien.
Deze interactieve reclame vraagt op een geweldige manier aandacht voor kanker Freshgadgets.nl.
Deze interactieve reclame vraagt op een geweldige manier aandacht voor kanker. In navolging van deze geweldige reclame van Apotek Hjärtat heeft het Zweedse Kinderkankerfonds groot succes met een vernuftige interactieve reclamecampagne. Zodra de metro langsrijdt gebeurt er iets speciaals met het billboard, waardoor voorbijgangers eens even goed aan het denken worden gezet.
Interactieve reclamecampagne: Try Now Marketingfacts.
Wat is een concept die de kracht van online en offline media met elkaar combineert? In deze blogpost zal ik ingaan op het concept Try Now; een manier van interactieve marketing die het mogelijk maakt om het beste van online met het beste van offline te combineren.
SBS lanceert nieuwe vorm van interactieve tv-reclame met Chio, 24I, Isobar en Carat Adformatie.
De interactieve boodschap van Chio wordt vertoond bij de chipsmomenten in het SBS6-programma, Daarnaast worden de Chio-interactiemomenten komende weken ingezet binnen de commercial breaks voor additioneel bereik. Na uitgebreide HbbTV tests rondom Champions League wedstrijden en het programma VTwonen, heeft SBS nu een gestandaardiseerde oplossing ontwikkeld om structureel aanvullende content voor de consument enerzijds en geadresseerde mogelijkheden voor de adverteerder anderzijds aan te bieden.
Interactieve Marketing Intemarketing.
Door de opkomst van het internet wordt het steeds gemakkelijker om interactieve vormen van marketing in te zetten maar interactieve marketing is ook mogelijk via de traditionele marketing kanalen. Online voorbeelden van Interactieve Marketing. online chat sessies bedrijf klant. interactieve reclame filmpjes.

Contacteer ons